marrpics

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Namnlöst Meningslöst

Av Maria Jämtenstål - 29 mars 2012 21:18

Ligger i sängen o funderar som vanligt

Har en sådan sur dag, sån dag då allt kan dra dit solen aldrig lyser!

Får utbrott på allt, påväg att gråta för att jag är se less!
Inget går som jag vill


Eller jo, jag ska träffa en tjej vid namn Stephanie inom en snar framtid :)
En söt tjej som bor nära mig. Hon har två söta pojkar, varav en av dom blitt påhoppad av svarta hundar, så min lilla tös ska hjälpa honom ^^




Jag har bestämt mig, att efter studenten så skaffar jag en till hund

Jag vill inte bara ha en, jag vill ha två!
Så är det bara, jag är van vid att ha tre hundar kring mig, och nu när jag har en så fattas något

Så en till skulle fylla det tomrum som finns just nu

Jag tror att Ella också skulle uppskatta att få en kompis, en vuxen kompis

En liten pojke så hon slipper vara ensam när vi är iväg

Tycker inte om att lämna henne ensam, så skulle kännas bättre med en till



Sen har jag också börjat funderar på något som kanske inte är jätte bra att tänka på

Jag förstår inte hur detta har hänt

Känner mig kall och elak hela tiden

Säger fel saker hela tiden

Är allmänt sur


Känns som jag ofta är ivägen

Känns ofta som jag inte finns

Folk går förbi mig

Skiter i att prata mä mig

Jag duger bara när någon behöver mig

Men när den/dom inte behöver mig så finns jag inte

Börjar lessna på det

Folk utnyttjar mig

För folk vet att jag inte kan säga nej!

Men det ska det bli ändring på

Jag ska inte hjälpa någon som inte visar att den tänker hjälpa mig när jag behöver de

Ska inte hjälpa någon som inte bryr sig om mig

Inte hjälpa någon som skiter i mig


Jag ska bli så egensinnig och självständig så det inte finns ord för det

Ska inte be om något mer

Ska visa att jag klarar mig utan någon

För jag får ändå inget tillbaks om jag hjälper, så jag ska inte be om hjälp


NYTT MOTTO!
Den som inte hjälper, ska jag inte hjälpa! 


Jag vill att allt ska bli som det var innan!
Innan du började skita i mig

Jag vill att du bryr dig om mig igen

Jag saknar det

Du skriver hur mycket jag betyder för dig

Men när jag är med dig så skiter du i mig



Nej nu skiter jag i detta

Nu ska jag ligga o kolla på min söta flicka tills filmen börjar igen


Zombieland + ensam i sängen + hund bredvid sängen

Älskar min vovve mest av allt

Ingen kommer någonsin ta hennes plats

Hon är det viktigaste för mig <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jämtenstål - 11 juni 2012 18:05

Idag drog vi in till stan för att fixa lite grejer o självklart fick vovvarna följa med.Gick in på City Gross o lämnade tillbaka ett täcke som var för stort, till ett som var mindre :)När vi var klara så drog jag o Ivanhoe in på HÖÖKS (Ella fick stan...

Av Maria Jämtenstål - 4 juni 2012 10:39

AAAH Jag kan inte förstå att det bara är fyra dagar kvar!Fyra dagar tills jag tar studenten och tills jag får hem min fina pojke!Det är sinnessjukt att det är så lite kvar!Idag skulle jag igentligen till Ven, men eftersom jag inte kunde fixa skjuts...

Av Maria Jämtenstål - 2 juni 2012 15:49

Igår kväll kom Lisa över med sötaste Zaga eftersom Lisa ska på kalas, och på det kalaset kunde inte Zaga följa med så hon fick vara hos mig   Igår blev det inte så mycket, ligga o mysa med oss och äta o sen mysig kvällspromenad   Det går över f...

Av Maria Jämtenstål - 25 maj 2012 10:50

Solen strålar och det är varmt skönt (:Vi har en liten pause i skolan så då gick jag, Therese, Helge, Billy och Emma upp till rasthagen och lät Billy och Emma busa lite (:  Söta Emma   Billy är en lycklig vovve (:     Billy fick upp lite ...

Av Maria Jämtenstål - 22 maj 2012 17:58

AAAH jag är så enormt lycklig och glad just nu!Jag svävar uppe bland dom höga molnen!   Som jag skrev i inlägget innan så vill jag skaffa en till hund.   Pratade med Lotta (min förra praktikplats) och hon frågade mig om jag kunde tänka mig en...

Presentation

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My life as PUFF


Ovido - Quiz & Flashcards