marrpics

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Shopping (:

Av Maria Jämtenstål - 11 juni 2012 18:05

Idag drog vi in till stan för att fixa lite grejer o självklart fick vovvarna följa med.
Gick in på City Gross o lämnade tillbaka ett täcke som var för stort, till ett som var mindre :)
När vi var klara så drog jag o Ivanhoe in på HÖÖKS (Ella fick stanna i bilen med älsklingen) o lämnade tillbaka mina skor, samt köpte en overall till honom. Han blir så hemskt skitig när vi är ute o går o det är blött ute -.- 
Sen in till Tassar och Morrhår, där blev det att köpa ny mat till pojken (håller på att byta och han ÄLSKAR nya fodret) och även en sele
Så nu är han utrustad för nya livet :D

Täcket är lite litet, men jag ville ha det, för när han hade det andra kunde han inte ha svansen uppåt, så blir att sy lite i täcket

Overallen

Overallen. Väldigt nöjd då benen inte är för långa!

Selen :) Likadan som Ella :D         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Jämtenstål - 4 juni 2012 10:39

AAAH Jag kan inte förstå att det bara är fyra dagar kvar!Fyra dagar tills jag tar studenten och tills jag får hem min fina pojke!Det är sinnessjukt att det är så lite kvar!Idag skulle jag igentligen till Ven, men eftersom jag inte kunde fixa skjuts...

Av Maria Jämtenstål - 2 juni 2012 15:49

Igår kväll kom Lisa över med sötaste Zaga eftersom Lisa ska på kalas, och på det kalaset kunde inte Zaga följa med så hon fick vara hos mig   Igår blev det inte så mycket, ligga o mysa med oss och äta o sen mysig kvällspromenad   Det går över f...

Av Maria Jämtenstål - 25 maj 2012 10:50

Solen strålar och det är varmt skönt (:Vi har en liten pause i skolan så då gick jag, Therese, Helge, Billy och Emma upp till rasthagen och lät Billy och Emma busa lite (:  Söta Emma   Billy är en lycklig vovve (:     Billy fick upp lite ...

Av Maria Jämtenstål - 22 maj 2012 17:58

AAAH jag är så enormt lycklig och glad just nu!Jag svävar uppe bland dom höga molnen!   Som jag skrev i inlägget innan så vill jag skaffa en till hund.   Pratade med Lotta (min förra praktikplats) och hon frågade mig om jag kunde tänka mig en...

Av Maria Jämtenstål - 22 maj 2012 09:22

Åh ibland blir man bara så less. Jag har lääänge velat skaffa mig en till hund, men mamma har sagt att vi har tillräckligt med hundar (innan när jag fortfarande hade rum hos mamma och då hade vi dom tre,humlan ella och glimma)Men sen för typ 2vecke...

Presentation

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My life as PUFF


Skapa flashcards