marrpics

Alla inlägg under oktober 2011

Av Maria Jämtenstål - 12 oktober 2011 21:54

  Lilla lilla Wilma. 

  5månader gammal är hon och helt underbar


   Xtra.

   Lite yngre är hon, hon är bara tolv veckor

Av Maria Jämtenstål - 11 oktober 2011 19:09

 

Hur kan man hålla fingrarna i styr?

Vill bara ta med den här lilla flickan!!!

Koppeltränar henne massor och sitter inne i hennes bur tillsammans med hennes bror och en valp som är tre dagar äldre än dom två

Skulle göra vad som helst för att ha dom hemma hos mig     

Av Maria Jämtenstål - 10 oktober 2011 19:56

 

Praktiken började idag

Är på ett hundpensionat/papillon-kennel 

Hur trivs jag?

Jo jag trivs som huvudet i baskern, alltså hur bra som helst

Koppeltränat två valpar under en promenad och sen börjat lära två valpar att ha koppel på sig och gå några steg. Alltså fytusan vad söta papillonvalpar är!

Badat tre valpar och fönat dom sedan badat Manne (en av dom vuxna handarna som kommit tillbaka till dom.) 


Under en promenad vi gjorde då vi var ute med sex av hundarna så stötte vi på ca.25 (nej jag överdriver inte) vildsvinskultingar utan mamma (eller ja vi vet inte var mamman va). När vi såg dom så vände vi o dom följde efter. Sen kommer en bock springandes i fullt-ös-medvetslös typ 5meter bakom oss  


Tillbaka imorgon, då blir det mer socialträning med valparna, träna Tinkerbell så hon kollar mer på mig o att hon ska koncentrera sig på mig och sen lära mig hur man ställer en papillon    

Presentation

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My life as PUFF


Ovido - Quiz & Flashcards