marrpics

Alla inlägg under mars 2012

Av Maria Jämtenstål - 29 mars 2012 21:18

Ligger i sängen o funderar som vanligt

Har en sådan sur dag, sån dag då allt kan dra dit solen aldrig lyser!

Får utbrott på allt, påväg att gråta för att jag är se less!
Inget går som jag vill


Eller jo, jag ska träffa en tjej vid namn Stephanie inom en snar framtid :)
En söt tjej som bor nära mig. Hon har två söta pojkar, varav en av dom blitt påhoppad av svarta hundar, så min lilla tös ska hjälpa honom ^^




Jag har bestämt mig, att efter studenten så skaffar jag en till hund

Jag vill inte bara ha en, jag vill ha två!
Så är det bara, jag är van vid att ha tre hundar kring mig, och nu när jag har en så fattas något

Så en till skulle fylla det tomrum som finns just nu

Jag tror att Ella också skulle uppskatta att få en kompis, en vuxen kompis

En liten pojke så hon slipper vara ensam när vi är iväg

Tycker inte om att lämna henne ensam, så skulle kännas bättre med en till



Sen har jag också börjat funderar på något som kanske inte är jätte bra att tänka på

Jag förstår inte hur detta har hänt

Känner mig kall och elak hela tiden

Säger fel saker hela tiden

Är allmänt sur


Känns som jag ofta är ivägen

Känns ofta som jag inte finns

Folk går förbi mig

Skiter i att prata mä mig

Jag duger bara när någon behöver mig

Men när den/dom inte behöver mig så finns jag inte

Börjar lessna på det

Folk utnyttjar mig

För folk vet att jag inte kan säga nej!

Men det ska det bli ändring på

Jag ska inte hjälpa någon som inte visar att den tänker hjälpa mig när jag behöver de

Ska inte hjälpa någon som inte bryr sig om mig

Inte hjälpa någon som skiter i mig


Jag ska bli så egensinnig och självständig så det inte finns ord för det

Ska inte be om något mer

Ska visa att jag klarar mig utan någon

För jag får ändå inget tillbaks om jag hjälper, så jag ska inte be om hjälp


NYTT MOTTO!
Den som inte hjälper, ska jag inte hjälpa! 


Jag vill att allt ska bli som det var innan!
Innan du började skita i mig

Jag vill att du bryr dig om mig igen

Jag saknar det

Du skriver hur mycket jag betyder för dig

Men när jag är med dig så skiter du i mig



Nej nu skiter jag i detta

Nu ska jag ligga o kolla på min söta flicka tills filmen börjar igen


Zombieland + ensam i sängen + hund bredvid sängen

Älskar min vovve mest av allt

Ingen kommer någonsin ta hennes plats

Hon är det viktigaste för mig <3 

Av Maria Jämtenstål - 24 mars 2012 10:40

Ligger och funderar här i sängen nu när jag är sjuk

Funderat har jag gjort mycket senaste tiden

Det är mycket som kan funderas över har jag upptäckt


1. Jag funderar på när jag ska skaffa en till hund, ska jag göra det direkt efter studenten eller ska jag vänta? 
Vänta tills jag inte har Ella längre, eller skaffa en till medans jag har henne?
Valp eller vuxen?

Det är så många frågor!


2. Djurvän som jag är så har jag alltid haft en dröm.

Jag har alltid velat ha en kanin, och nu har jag hittat en som jag verkligen tycker om!

Den är frammåt och är inte rädd av sig.

Den är väldigt söt också. Enkel att ha att göra med verkar det som

Så ska jag trotsa lite o åka o köpa den?
Problemet är då att vi har orm och så har vi en liten lägenhet.

Men skulle jag kunnde hämta den det är frågan. Jag har ju trotsallt alltid velat ha en!

Jag har haft hamstrar och dom saknar jag.

Jag har haft råttor och gusche vad jag saknar dom! Min lilla Balto är sjukt saknad!
Men kanin har alltid stått mig nära hjärtat, tror det har med att jag aldrig haft någon egen, utan min syster hade en. Lilla Sotis ^^

Men en dag ska jag ha en kanin



Funderar även mycket på jobb och vad jag vill göra, och jag vet inte!
Jag vet verkligen inte, men ska söka alla jobb som går att söka har jag bestämt mig för! 

Av Maria Jämtenstål - 11 mars 2012 20:08

Ibland undrar jag hur jag kan älska dig

Du är bara för ful ibland

Men du är den bästa jag har

Du finns alltid vid min sida

Det har du alltid gjort, och jag vet inte va jag skulle göra utan dig

Du är mitt allt

Jag kommer alltid minnas dig som den du är


Den snällaste och underbaraste i hela världen

Du sviker mig aldrig

Jag älskar dig

Hoppas du kommer vara vid min sida många år till

För du är min bästa vän, och ingen ska ta dig ifrån mig!  

Presentation

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My life as PUFF


Ovido - Quiz & Flashcards