marrpics

Alla inlägg under december 2011

Av Maria Jämtenstål - 30 december 2011 16:58

Jag får snart  panik...eller rättare sagt jag HAR panik

Det kliar i fingrarna men jag vet att jag inte får

Jag har inte tiden som krävs, men jag har panik

Vet inte hur jag ska göra


Detta kommer låta så hemskt

Jag älskar min hund så sjukt mycket, det kan inte beskrivas med ord!

Men jag vill ha en till

Det låter väldigt egensinnigt att säga att jag vill ha en till hund, jag har den bästa hunden

Hon är min bästa vän

Hon är vid min sida varje dag och jag älskar det, vi tränar och håller igång

Hon är min andra hälft, jag älskar henne

Men endå kan jag inte släppa tanken

Jag vill ha en till


Jag vill ha en till hund, så enkelt är det

Det känns konstigt att bara gå med en hund 

Känns konstigt att bara behöva träna en hund

Jag är van vid att gå med tre hundar

Van vid att träna tre hundar


Jag tror att Ella också skulle tycka det var kul med en komis, hon vantrivs med att vara själv

Får ångest när jag lämnar henne själv, men ibland måste man

Tror inte det skulle vara lika jobbigt för varken henne eller för mig om jag skaffade en till

Det är egentligen bara småsaker som hindrar mig


Jag grubblar och tänker på det varje dag, jag vill verkligen ha en till hund!!

Av Maria Jämtenstål - 29 december 2011 23:14

Usch och fy attans säger jag

Det här var något jag inte gillar

Min skallebank har kommit tillbaka igen

Huvudvärk som kommer och går flera gånger om dagen

Gör så att jag mår illa och gör mig svimfärdig

Det konstiga är att det kommer så fort jag är på ett visst ställe

Ett ställe där jag tillbringar mestadelen av dagen nu för tiden, känns inte alls kul

Jag kan ha varit iväg en sväng därifrån o då har jag inte känbt något

Sen kommer jag tillbaka dit och direkt börjar det

Tror det är klaustrofobin som spökar

Inte alls trevligt alls

Men det är bara att dölja det

Döljer det med ett leende så är allt bra


Men nu till något roligt :)

Köpte min nya leksak idag :D 

En iPod Touch 

Usch o fy vad jag älskar den!

Den är min nya bästa vän :P


Nä, bädda ner sig o försöka sova bort detta

Av Maria Jämtenstål - 14 december 2011 19:50

Har precis fixat älsklingens julklapp

Hoppas att han kommer uppskatta det jag köpt till honom, men det tror jag nog :D


Hela December kommer bli helt awesome, händer något varje dag nästan

Men den 22/12 kommer bli den bästa dagen någonsin 


Bjuder på en bild på Ella från i vintras när jag var på praktik uppe i Boden  

Presentation

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My life as PUFF


Ovido - Quiz & Flashcards