marrpics

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Maria Jämtenstål - 1 maj 2012 20:11

Nu kan jag avslöja det HEMLIGA PROJEKTET!

Fixade till det idag och attans va bra det blev! :)
Älsklingen spikade lite och jag målade, medans Ella låg o nanna i solen

Ella älskar detta projekt och det gör jag med :D


Så såg den ut innan vi börja, den hade blivit påbackad med ett släp

En planka borta och målad ^^

Ska dit en till planka sen ^^

Selen är nyinskaffad och skrindan osså ^^

Dock provade vi den bara lite snabbt men attans va hon älskar den :)    

Av Maria Jämtenstål - 1 maj 2012 14:47

Ett tag sedan jag bloggade, har inte vetat vad jag ska skriva.

Nu har iaf våren kommit till Alvesta. 

Människor springer runt med glassar och drickor medans dom har shorts o t-shirt på sig 

Det är så underbart

Solen skiner och det är varmt som attans.


Jag och Ella har påbörjat ett nytt projekt, vad det är kommer nog bilder på sen :)

Detta projektet är fruktansvärt skoj att göra och så :)


Vad har hänt på senaste tiden då?
Jo, Ella har skadat sig och går nu på RIMADYL. Och det ska hon göra i tio dagar.

Tabletterna verkar funka, fast jag vet inte. För hon får en halv tablett på morgonen och sedan vid 2-tiden så börjar hon dumma sig med sitt ben igen och har ont, men jag får inte ge en till.
Hon får en till tablett till på kvällen o då är hon sig själv igen.

Usch gillar inte att hon har ont.


Sen har det väl inte hänt så mycket.

Bjuder på några bilder och en film  :)           

Pluttegos gör tricket "Är du trög?"

Chill i solen är aldrig fel  

  

Älskar min student-tröja :D

 

Vibbning är alltid skönt ^^

  

Barbent


 

                       

Presentation

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My life as PUFF


Ovido - Quiz & Flashcards