marrpics

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Maria Jämtenstål - 10 maj 2012 14:18

I tisdags så hade jag, Therese, Lisa och Rolf uppvisning för förskolebarn med våra hundar :)

Vi hade räknat med att det skulle vara ca.30barn BULLSHIT! När vi kom dit var det MASSOR!

Vi fick veta att det var ca 150 barn, samt lärare, föräldrar och syskon till barnen.


Vi hade inte planerat något, så slutade med att vi delade upp oss, Lisa och Rolf mot mig och Therese och så battlade vi

Dommarna var såklart barnen. 

Vi gjorde så att först visade Rolf och Lisa tricks och sedan jag och Therse, sedan fick barnen rösta

Och vinnarna va.... JAG OCH THERESE!

Efter det så battlade jag och Rolf mot varandra, knasiga som vi är 


När vi gjort det så fick barnen träffa hundarna och klappa/träna dom

Alla hundar skötta sig jätte bra :)
Som tack fick vi glass :)

Ja det var väl de, kul som attans hade vi :)


Ps. Det var världens sötaste unge där. Det är så att Rolf´s hund Rambo är svart, och det är ju Ella med. Rolf pratade med honom om vilken hund som var bäst tror jag, och ungen svarar:

- Den svarta, inte den (pekar på Rambo), utan den andra (pekar på Ella)  

Golden Retrievern Billy myser med en liten flicka  









Ella myser med en liten kille 

Labrador/Collie-blandningen Rambo hoppar genom rockring. (lärdes in i måndagskväll)























































Rambo hoppar över Bullmastiffen Zaga :)

Ella hoppar över Billy    




Presentation

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästboken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My life as PUFF


Ovido - Quiz & Flashcards