marrpics

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Maria Jämtenstål - 8 februari 2012 21:40

Usch och fy

Jag blir bara less på att tankarna ska snurra runt i skallen på mig hela tiden!

Varför slutar dom inte att snurra? 

Jag försöker peta bort dom från skallen men dom VÄGRAR att försvinna


Hur kan man vela ha något som man vet att man aldrig kommer kunna få?

Hur kan man ha drömmar som man vet inte blir verklighet?


Jag har en enda önskan just nu och den kan inte bli sann!

Usch va jag hatar det!!!

Jag vill att det ska funka men det kommer aldrig att fungera

Baaaah säger jag bara


Jag låter väldigt självisk och det kanske jag är, men i det här fallet så bryr jag mig inte

För jag kan inte släppa taget om den drömmen

Den drömmen har funnits sen första dagen jag träffade honom

Snälla bli min!

Jag vill ha dig hos mig igen


Jag vet att det låter konstigt men ibland så faller man bara för någon

Alla mysiga stunder vi haft tillsammans

Mysiga promenader i sol och i regn.

Kvällen hos mig var ju bara för underbar

Första och enda kvällen du varit hos mig

Du sov på min kudde hela natten och det var så underbart

Jag har tränkt på dig varje dag sen jag lämnade dig sist

Det kändes så jätte hemsk

Jag ville bara åka tillbaka och ta med mig dig hem

Men du bor där du bor och det kommer aldrig förändras


Du finns i mina tankar

Ovido - Quiz & Flashcards