marrpics

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Maria Jämtenstål - 24 februari 2012 18:17

Sitter och lyssnar på den här låten  

Helt underbar enligt mig

Fick höra idag att jag har blandad musiksmak, tror det stämmer 


Slappat idag och mysigt med hunden, samt tränat henne ^^
Hon har blivit jätteduktig på att stänga dörrar :)
Tränat det sen igår och hon förstår asbra nu


Fick sms av sötaste Lisa, så jag drog till stan o träffade henne :)

Gick runt lite på stan, slutade med att vi fikade.
Sen kom älsklingen o hämta mig så då drog vi till ett shoppingcenter

Handlade lite smågrejer som vi behövde


Nu ska jag hämta pizza o så ska jag, älsklingen o älsklingens bror äta de :P
Samt att jag o honey ska dricka gott ;)


Min vackra flicka

Det finns ingen som är som du

Du är älskad till tusen av mig   


Ovido - Quiz & Flashcards