marrpics

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Maria Jämtenstål - 22 februari 2012 14:15

Ibland undrar jag vad folk tänker med!
Jag förstår inte hur dom tänker eller vad som försegår i hjärnan på dom!

IDIOTISKA råd får man av dom!


Var inne på en djuraffär när det kommer in ett par som ska handla något, jag visste inte vad då

Brydde mig inte speciellt mycket, förren dom börja prata mä hon som jobbar i affären.

När jag hörde vad hon hade och säga så fick jag ont i hela kroppen och allt.

(Jag har haft tanke på att söka jobb här men inte efter detta!)


Paret som kom in hade en blandras (Border Collie, Labbe och Rottis) och den hunden drog och så frågar dom vad dom ska göra mä den.

Och idioten som jobbar tar fram en halti-sele till dom!

Men hon säger att det inte är den bästa för den har inte remmar som ska sitta i armhålorna.

Paret kan inte mycket om hundar för dom bara håller med henne. Men eftersom hon inte hade någon av den sorten sele så skulle hon köpa in just den sorten.


Paret köpte även ett retrieverkoppel att ha, och så frågar dom om det hjälper att ha ett.

OCH hon svarar:
- Ja om det sitter högt upp vid öronen och där ska det sitta åt. Sen när han drar så rycker ni till och säger NEJ! utan att titta på hunden.


AAAH blir bara så arg på sådanna människor!


MÅSTE BARA SÄGA ATT DERAS HUND VAR ÅTTA MÅNADER!!! 


Tänk vad den hunden kommer vara förstörd efter alla ryck och vilka sår den kommer att få efter den selen.

AJ SÄGER JAG BARA

Av Maria Jämtenstål - 22 februari 2012 11:35

Vad händer idag då?
Det regnar ute och jag har ingen lust med någonting just nu

Jag drar nog iväg på utflykt med vovven och kameran

Vi trotsar vädret, för hon har en ny overall...igen  


Vi har börjat med ett nytt trick

Hon ska öppna skafferiet och hämta något

Dock så har hon lite problem med det, hon är lite rädd när dörren öppnas så vi får ta det i små steg så får vi se vart det slutar, men målet är att det ska vara klart när lovet är slut, alltså på måndag


En bild får ni också, nämligen på den sötaste labben i världen <3    

Ovido - Quiz & Flashcards