marrpics

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Maria Jämtenstål - 21 februari 2012 13:27

I helgen var jag hos Therese i Bohuslän så har inte kunnat blogga.

Hemma hos Therese var även våran kompis Karin också.

Så hemma hos henne hade vi totalt tre hundar. En golden retriever vid namn Billy (Thereses), en samojedvalp vid namn Sune (Karins) sen min lilla labrador.

En underbar helg med mycket stoj o stim

Promenad som slutar med rasthage, promenad i skog, spelkväll med familjen. Sen en promenad som endas jag och Therese + hundarna var på. En skogsrunda som slutar med att man är på en klippa typ. Jättevackert var det, och vackrare blev det när jag såg hur lycklig min hund var, hon sprang lös och hade kul med sig själv. En lycklig hund får jag säga, hon tog ut stegen så fint.


Igår åkte vi hemifrån henne, och i Halmstad mötte min söta älskling upp mig.
Vi käkade MAX allesammans och skrattade och hade oss där

Sa hejdå, sen började resan hemmåt.

Jag och älsklingen hade mycket och prata om

Och i bilen sa han något som inte hade kunnat göra mig gladare.

Får vi till det så som vi vill kommer jag skrika av glädje!

Så nu bollar jag tankar med mig själv.

Ska prata med olika människor o se om det går att lösa!

AAAH! BLIR DET SANT SÅ KOMMER JAG ATT SKRIKA, GRÅTA, SKRATTA, KRAMA OM MIN ÄLSKLING! Jag kommer bli så underbart lycklig, så jag hoppas det går!!!



Ska snart iväg till Växjö o gå med Annika + hundarna :D

Bjuder på en bild från helgen

Knäppa Billy   

Ovido - Quiz & Flashcards